MY NAME IS FARAH NABILAH A.R. AND THIS IS A LOVE SHARING. WELCOME AND MAY PEACE BE UPON YOU :)

Tuesday, April 6, 2010

tolong titikberatkan pada Huruf besar itu ye

i am currently wearing school's uniform and look at the time now. and oh I AM NOT SMELLY (!)

um well, not really. hehe. i miss online-ing. which defines chatting, youtube-ing, blogging, fb-ing and sorry ah i got no formspring. well not yet. tengoklah nanti kalau rajin. lagipon skrg byk manusia2 yg dengki suka kutuk dkt formspring kan. come on lah wei, walaupun aku suka jgk kutuk2 orang tp agak2 ah der. nak kutuk pon jgn lah lupa tekan anonymous tu tak pasal2 nak malukan orang kau sendiri yang malu. (jap ni mcm lbh kpd mgajar je?)


okay screw that. hari tu kan masa pergi WW kakak waiter dtg bagi menu, tiba nampak nametag dia yg tertulis -nabila- jd sy scr tdk sgaja dan tidak tahu malunya menegur kkk tersebut sbb nama dia sedap. nabila, hm sama mcm nama saya hehe cuma nama saya tmbah H kat blkg.


kkk tu pon jwb : ye ke, orangnya pon manis je.

haha gila bangga kan tiba2 org ckp cmtu mmg akn terkembang kempis di mana2 namun tidak, kkk tu tak ckp mcm tu pon sbnrnya. haha dan sy tak ingat pon apa kkk tu jwb sbnrnya. 


lepas tu saya balik rumah.

lepas tu kakak saya pon balik. dah lah kakak sy blk bwk starbucks yg mocha kot dlm dia ada biji2 katanya chocolate chips tp mcm lain je tp tak kisah lah janji sedap. (eh bygkan pekerja2 dia buat ikar mcm ikrarSPM tu  tp ikrar dia berbunyi mcm saya berjanji bhw sy akn mencuba sedaya upaya utk bancuh air dgn sedap kalau tak sedap saya kena habiskan. eh kalau mcm tu tiap2 hari saya buat air tak sedap lah, jimat skt, bos boleh tapau sekali tak? ish sorry merapik)

lepas tu kakak saya pokpek2

'hm tadi atin beli air ni, tau tak nama pkrja tu pon kat nametag dia Fatin juga pastu atin pon tegurlah blablablaa..'




OKAY KONKLUSINYA KORANG TAK RASA MCM WOW KE ? (!)

(pasal kejadian yg samaa menimpa ktorang dan reaksi dia menegur pekerja tu pon sama. TAK RASA WOOOW KEEEE?!)









3 comments:

  1. astaga.takpela.support siket.
    wow wow!mmg sgt wow!
    haha ;D

    ReplyDelete
  2. Fatinn comel bangatApril 8, 2010 at 10:46 PM

    WOWWWWWW *kasi capital lagi besar!!*

    ReplyDelete