MY NAME IS FARAH NABILAH A.R. AND THIS IS A LOVE SHARING. WELCOME AND MAY PEACE BE UPON YOU :)

Saturday, April 3, 2010

BLURRY BLURRY BOO

hahhh lamaanya tak blogging. rasa janggal pula. mcm ih ih? sbnrnya nak ckp eh tepi tsalah eja jd ih. tengok tengok. tapi pon blh jd tepi. hm jakun gila nk pgg keyboard ni mcm HABVSKFSLFNALBJB AAAAA haha boleh fhm kan perasaanya di situ? penat gila baca entry followed bloggers. plg penat nak baca,zezana tu ha punya. bpk belambak. kau update tiap2 hari apa?  tiba dia jwb: ish mana adaa, tiap2 minit je. haha okay tak, abaikan lwk kampung itu. cita2 utk minggu ini dr segi blogging adalah utk menulis dlm bahasa inggeris, konon2 latihan buat krgan lah (pdhal alasan en tak nak buat latihan essay dlm buku) jd slps ini saya akan menulis dalam bhs inggeris. be ready guys. ha see, told you im writing in english after thiss. dan hanya selepas itu lah, lepas 'slps itu' bm balik haha crappp

nak blog pasal apa eh?

um, patutnya skrg ni kena bersiap pergi latihan softball tapi malas sebabb, malas. lgpon skrg tgh lepas rindu dgn computer ni haaa. oh ya! semalam first time hangOUT dgn farha dan nini together. dan sgt sdih bila terlupa nak bwk camera :,(  impian dpt direalisasikan juga bila dpt masuk berkaraoke smlm, hehe selendang leopard print ku atau selendang bercorak harimau bintang (?) smlm tak nakal, cantik je awning mcm syok gila jd bila balik bagi gula2, eh apa ni, bila blk sangkut elok2 kemas2 ibu pon masuk bilik baru nak buka mulut cover buat2 menguap. haha okay takde motif. (dan crta psl ibu tu imagination je :P) ala tak tahu lah nak blog psl paaa



Syed tiba text

Farah, aku x tau nk ckp mcm mana. tp aku x leyh simpan lama perasaan ni. aku dah lama suka kat kau.

Farah reply

Aku tampar kau kang

Dan mereka pon berbalas2 sms

Im not joking

 Well me too ha kang dgn sepak terajang skli aku bgii AKU TGH MKN AHHH

Hari2 pergi rumah Saiful, kau dah terkena april fool 

tah pape kan budak ni. Akak gelak gila baca yg last tu. okay BYE!



joke for todayy

 'What kind of person is your new boyfriend? Is he respectable? asked the father. 
Of couse he is, dad. He is thrifty,doesn't drink or smoke, has a very nice wife and three well-behaved children.'

No comments:

Post a Comment