MY NAME IS FARAH NABILAH A.R. AND THIS IS A LOVE SHARING. WELCOME AND MAY PEACE BE UPON YOU :)

Saturday, February 26, 2011

reliable friends. thank you so much


kau fhm ke perasaan bila kawan dgn org yg betul2 berkawan dgn kita sbb diri kita? org yg dgr masalah kita dgn hati dan akal. org yg terus memberi semangat tika kita dianiaya. 


perasaan itu..

jauh bezanya dgn kawan2 yg asyik mcm
Weh bila nak keluar lepak?
ketara rasanya. mereka bukan kwn utk berhibur shj. mereka kawan yg betul2 kawan. bukan kwn hanya pada kerusi meja mamak atau kedai shisha yg hanya berbicara tentang dunia dan keasyikannya yg sementara dan terus bila kita ada pendirian kita sndiri, tidak cuba memahami malah menyisih. kawan yg berkawan dengan tiada arah tujuan.

fahamkah kau perasaan itu?
bahagia.. kerana kita berkawan kerana Allah.
walau sekejap mana pun tempoh perkenalan itu, namun keakraban serta keketatan (yes ketetataaan T_T) persahabatan itu sgt kuat rasanya, bagai sudah lama berkenalan.


bak kata omputeh matabiru

its not how long we have been friend, but the footprints that you have left in my heart.

KEIKHLASAN. itu yg penting

im having a very nice day today.VE.RY.NICE. thanks for everything Sarah, Farha, Ika and Kim. will never forget those sweet moments. i will be missing working with all of you. semoga persahabtan kita tak smpai di sini shj insyaAllah. uhibbubillah *huggie huggie*

p/s : kalau p.cik Zakaria tahu buka blog Farah, thanks to you tooooo hhe!


2 comments:

  1. aww..i knw its me.. yeah.. thanks to u too..
    we're still friends..
    kite pun rase happy bersama korang.. walaupun esok kite semua akan berpisah but its not forever rite.. love u.. n all assistant teacher yg sentiasa mengharungi pahit n manis bersama-sama..

    muah muah

    love,
    farha(cute girl)

    ReplyDelete