MY NAME IS FARAH NABILAH A.R. AND THIS IS A LOVE SHARING. WELCOME AND MAY PEACE BE UPON YOU :)

Tuesday, January 19, 2010

EX-MURTAD KEMBALI MURTAD

peringatan. junior2 di luar sana yg sedang membaca entry ini, sila jgn tiru tabiat ini walaupun saya tahu takde sorang junior pon yg even tahu akan kewujudan blog ini. sayu~~

hari ini, saya dengan rasminya telah menerima tawaran Fitri fitro utk geng dgn pengakap semula setelah murtad masuk pandu puteri selama setahun disebabkan mengikut perasaan dan hati yg tersinggung pada tahun lalu, memang batch thn lps ramai merajuk babe, even lolock pon murtad pergi K.P (kadet polis) so yeah tak boleh nak blame gua lah kan sbgai insan biasa yg punyai hati dan perasaan ini dan dgn sukacitanya saya telah dilantik menjadi ajk tingkatan lima dan JIKA, hanya jika ye, harap tak, kesian syu nanti sorang2, Faris iaitu naib pengerusi pengakap berpindah ke sekolah berasrama, kemungkinan besar saya akan dilantik bg menggantikan jawatannya, WOW ! ;D namun dgn sukacitanya, wa sedih gila tinggalkan panduuuuuuuuuuuu, sumpah doh





DALAM KENANGAN :,(

No comments:

Post a Comment