MY NAME IS FARAH NABILAH A.R. AND THIS IS A LOVE SHARING. WELCOME AND MAY PEACE BE UPON YOU :)

Tuesday, January 26, 2010

APA2LAH

weh tadi aku pergi apa kejadah tu, haa sukan belantara. eh bukan, sukantara. ha yelah tu. papelah. faham tak balik pukul 1.10 kena dtg sekolah balik pukul 2 pasal ada meeting pengakap. well i kan ajk *muka berlagak* padahal ajk je tau? papelah. okay lepas tu kau faham lagi tak bila rumah aku ada lah dalam 15 minit baru sampai dari sekolah tu lepas tu nak balik nak makan nak mandi nak solat nak tukar baju nak pilih accesories lawa2, nak pilih stokin kale apa hari ni, okay tak lah tu tipu. and, mandi tu pon tipu. mana sempat lah gila. lepas tu baru nak keluar rumah Fit dah call dah, dah lah call number mak aku, kau ni nak jadi anak menantu mak aku ke apa doh, peh tak boleh nak perasan lagi? haha okay lepas tu sampai sekolah...

lepas tu dah hbs meeting ada sukantara di belakang sekolah huru-hara di sebelah hutan belantara. ewahh. lps tu aku lari shiiuuuutttt, setelah 4 tahun meninggalkan alam takut-pada-wisel kerana apabila wisel berbunyi dan cikgu bilang GO! kita akn berlari sepantas kilat walaupun kilat lagi laju drpd kita dan tak mungkin kita akan sepantas kilat namun kita masih berlari kerana takut pada bunyi wisel tersebut sampailah ke garisan hitam ataupun kalau lebih meriah lagi jika ada tali yg dipegang oleh dua orang budak yg kalau boleh demand i nak jejaka tampan lah kan ahakz ahakz. eh panjangnya ayat tadi. papelah. lps tu aku lari2 dapat nombor satu shiiuuttt haha tapi sedihnya, tak capai limit time pon! darnnnnnnnn dia nak 17 saat aku lari 19 saat. urghh loser gila kitorang. even yg first pon tak sampai limit time tu. haha fit jahat, dia kata dona lari terkangkang2 haha kesian dia, tp fit, mungkin kemantapan bontot dia tu kot jd faktor dia lari mcm tu kan. ehh apa ni tak baik doh astaghfirullahalazimm. tapelah esok minta maaf dgn dona. hee. okay lps tuuu tu jelah, and oh woooow qis *bukan qistina khalid si debab tu ye* terror drive shiiuuutt, tadi pergi tusyen dgn dia. alamaaaak lupa ckp terima kasih. papelah. eh ni mana boleh 'papelaaaah', esok kena ckp lah, adab tu.

lepas tu lepas tu lepas tuuuuuuuuu..... okay sekarang boleh papelah.

papelah



your sweetest loving cherry pie awwww haha,

No comments:

Post a Comment